Darmowy kurs w formie wyzwania

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Bezpłatny kurs mailowy dla osób, które w przystępny sposób chcą zdobyć wiedzę o optymalizacji, marketingu i nowoczesnych technikach sprzedaży.

Twój sklep internetowy zarabia za mało i wolno się rozwija?

Uruchomienie sklepu internetowego to dopiero początek drogi do sukcesu. Doskonale znam ten moment, kiedy po długiej i ciężkiej pracy przychodzi dzień otwarcia - rozpiera Cię duma i pewność, że Twój przemyślany biznes przyciągnie wielu klientów. Przecież świetne produkty, atrakcyjne ceny i piękny projekt strony to stuprocentowa gwarancja zysków!
Inwestujesz w reklamy, poświęcasz mnóstwo czasu na promocję i dopieszczanie szczegółów, pokazujesz sklep znajomym, którzy zachwycają się Twoim pomysłem. Po kilku dniach lub tygodniach przychodzi pierwsze rozczarowanie - sklep w ogóle nie sprzedaje albo ilość zamówień nie jest satysfakcjonująca. Twój optymistyczny biznesplan nie chce stać się rzeczywistością. Zaczynasz się zastanawiać nad przyczynami słabej sprzedaży i gorączkowo wprowadzać udoskonalenia. Organizujesz promocje cenowe, zwiększasz nakłady na reklamę, dodajesz nowe produkty. Jednak nieubłagany arkusz kalkulacyjny ciągle nie chce pokazać sensownych zysków albo wręcz wykazuje straty...

To historia przynajmniej 90% nowych sklepów internetowych!

Jeśli masz podobne doświadczenia, mam dla Ciebie dobrą wiadomość - najczęściej to nie jest skutek złego pomysłu lub mało atrakcyjnych produktów! Przeważnie to skutek prostych błędów, które popełniasz, zupełnie nie zdając sobie z nich sprawy. I wiesz co? Możesz to wszystko naprawić oraz zdobyć nowe doświadczenia i znacznie zwiększyć ilość zamówień albo podjąć świadomą decyzję o zmianie planów.

Wyzwanie: Rozwiń swój sklep internetowy w 30 dni!

W internecie jest mnóstwo poradników, ebooków i kursów, jak rozwinąć biznes e-commerce. Wiele z nich to bardzo cenne porady i pewnie masz już za sobą lekturę przynajmniej kliku z nich. Skoro jednak nadal czytasz tę stronę, prawdopodobnie nie pomogły Ci one osiągnąć sukcesu...
Jeśli chcesz mi zaufać i zdobyć bezcenną wiedzę w nowoczesnej formie, skorzystaj z zupełnie darmowego, 30-dniowego wyzwania. Zapewniam Cię, że taka forma szkolenia to efekt mojego doświadczenia i współpracy z wieloma właścicielami sklepów internetowych, którym pomagam w rozwijaniu biznesu.
Co 3 dni otrzymasz e-mail
Każda wiadomość składa się z omówienia tematu, porady oraz wyzwania, które musisz zrealizować, jeśli chcesz osiągnąć sukces.
Podejmuj wyzwania
Wszystkie zadania wymagają przemyślenia oraz wykonania pewnych działań aby zrozumieć zagadnienie i wyciągnąć wnioski.
Materiały dodatkowe
Do niektórych wiadomości dołączone będą dodatkowe materiały ułatwiające i przyśpieszające pracę nad zadaniem.

Myślisz, że zajmie to za dużo czasu?

Kurs, który przygotowałem, wymaga poświęcenia przynajmniej kilku lub kilkunastu godzin. Wiadomości z omówieniem tematów starałem się przygotować w jak najkrótszej formie, ale niektóre wyzwania mogą zająć sporo czasu. Przekonasz się jednak, że nie są to bezsensowne zadania, a każde z nich dostarczy informacji, które pomogą Ci w prowadzeniu i optymalizowaniu Twojego sklepu internetowego.
Wszystkie wyzwania w kursie to kluczowe zadania realizowane przez profesjonalne firmy i konsultantów wdrażających sklepy internetowe dla klientów z odpowiednio wysokimi budżetami.
Profesjonalne przygotowanie strategii marketingowej, optymalizacja i skorzystanie z doświadczenia specjalistów już na etapie projektowania gwarantuje osiągnięcie sukcesu. Małe firmy i początkujący właściciele e-commerce przeważnie nie inwestują w takie usługi doradcze i przeznaczają budżet głównie na mniej lub bardziej doświadczonego wykonawcę strony internetowej sklepu. Co gorsze, bardzo często "zmuszają" autora do uwzględnienia swoich pomysłów graficznych albo biznesowych mimo braku odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Nie wiesz, czego nie wiesz!

I właśnie tego się dowiesz z tego kursu! Stworzyłem go dla osób, które mają już swój sklep internetowy lub właśnie go tworzą, popełniając przy tym wiele typowych błędów, z których nie zdają sobie sprawy

Jeśli Twój e-commerce świetnie się rozwija i masz już duże doświadczenie w prowadzeniu takiej działalności, pewnie znajdziesz tu również kilka wartościowych porad.

Pytania, które (prawdopodobnie) chcesz mi zadać:

Dlaczego nie przygotowałeś po prostu e-booka albo artykułu z poradami zamiast jakiegoś wyzwania?
Bo e-booka albo artykuł po prostu przeczytasz i nic z niego nie zrobisz. Albo ściągniesz e-booka i nigdy go nie otworzysz, bo zabraknie Ci czasu, a potem zapomnisz. Sam tak robię i mam przynajmniej kilkadziesiąt, pewnie bardzo wartościowych poradników, do których nigdy nie zajrzałem.
Ile czasu zajmie mi wykonywanie tych wyzwań?
Każdą lekcję zaplanowałem tak, aby przekazać Ci wiedzę i dać temat do zastanowienia. Samo przeczytanie wiadomości z lekcją to maksymalnie kilkanaście minut a wykonanie zaleceń może potrwać nawet kilka godzin. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz na to poświęcić trochę czasu. Niestety nie umiem przekazać Ci w kilku zdaniach złotej porady, dzięki której zarobisz miliony.
Czy mogę nie wykonać niektórych wyzwań i kontynuować wyzwanie?
Możesz nawet nie wykonać żadnego zadania. Możesz tylko czytać i nic nie robić. Możesz też uznać, że to wszystko już wiesz. To zależy od Ciebie - w każdej chwili możesz też zrezygnować z otrzymywania wiadomości ode mnie i skorzystać z innych porad albo wdrożyć własne pomysły.
Dlaczego robisz to za darmo? Gdzie jest haczyk?
Nie ma haczyka. Powiem szczerze - pomagam komercyjnie klientom w budowaniu i rozwijaniu ich sklepów internetowych i właśnie taką mam metodę na pozyskiwanie kolejnych zleceniodawców. Po prostu dzielę się wiedzą za darmo, a zarabiam na indywidualnych kursach i konsultacjach dla osób lub firm, które tego potrzebują i wierzą w moje doświadczenie. Ty nie musisz ode mnie niczego kupować ani ze mną współpracować. Jeśli skorzystasz z wiedzy, którą Ci przekażę i nie zarobię na współpracy, też będę z tego dumny!
Kim jesteś?
Nazywam się Robert Kobyliński i zajmuję się budowaniem, optymalizowaniem i marketingiem sklepów internetowych. Stworzyłem od podstaw kilkadziesiąt sklepów, wielu z nich pomagam do dziś w rozwijaniu sprzedaży. Pracuję również nad portalem dla właścicieli oraz managerów małych i średnich biznesów e-commerce, którzy chcą zdobywać wiedzę.
Czy odpisujesz na maile z odpowiedziami na wyzwanie?
Nie niektóre odpisuję i udzielam dodatkowych wskazówek, wiele zależy od Twojego zaangażowania. Więcej informacji na ten temat otrzymasz w kolejnych wyzwaniach.

Rozwiń sklep internetowy w 30 dni

Podejmij wyzwanie - wypełnij formularz a już po chwili otrzymasz potwierdzenie i pierwszą wiadomość z wprowadzeniem.
Kurs jest całkowicie bezpłatny
Szkolenie prowadzone jest w formie mailowej
Co 3 dni otrzymasz kolejną lekcję